دەستپێک / جۆراوجۆر / بابەت بەکوردى / پاداشتى صلاوات دان لەسەر پیغەمبەر (صلى الله علیه وسلم).
صلوا على النبي

پاداشتى صلاوات دان لەسەر پیغەمبەر (صلى الله علیه وسلم).

عن أبي طلحة الأنصاري قال: أصبح رسول الله (صلى الله عليه وسلم) يوما طيب النفس يرى في وجهه البشر، قالوا: يا رسول الله أصبحت اليوم طيب النفس يرى في وجهك البشر، قال: أجل، أتاني آت من ربي عز وجل فقال: من صلى عليك من أمتك صلاة كتب الله له بها عشر حسنات ومحا عنه عشر سيئات ورفع له عشر درجات ورد عليه مثله ..

واتە : أبي طلحة الأنصاري دەفەرموێت : رۆژێک پێغەمبەر زۆر دڵ خۆش بوو وە مزگینى بەدەموو چاویەوە دیاربوو , بۆیە منیش لێم پرسى ئەى پێغەمبەرى خودا هۆکارى وا دڵ خۆشیت و روخسارت موژدە دەرە , فەرمووى : یەکێ لەلایەن خوداوە هات بۆلام و ووتى : هەرکەسێک لە ئۆممەتەکەت یەک جار صلاواتت لەسەر لێبدات , خوداى گەورە دەچاکەى بۆ دەنوسێت و دەخراپەشى لەسەر لادەبات , دەپلەى بۆ بەرزدەکاتەوە و وەکو ئەوەش صلاواتى بۆ دەنێرێت.

قالﷺ(أتاني جبريل فقال: يا محمد أما يرضيك أن ربك عز وجل يقول: إنه لا يصلي عليك من أمتك أحد صلاةً إلا صليت عليه بها عشراً، ولا يسلم عليك أحد من أمتك تسليمة إلا سلمت عليه عشراً؟ فقلت: بلى، أي ربي) !

واتە : جبرئیل هاتەلام و ووتى : ئەى محمد ئایا بەوە رازى نابیت کە پەرەوەردگارت دەفەرموێت : هەرکەسێک لە ئوممەتەکەت یەک جار صلاواتت بۆ بنێرێت خواى گەورە دەجار صلاواتى بۆ دەنێرێت , هەرکەسێ لە ئوممەتەکەت سلاوت لێ بکات خواى گەورە دەجار سڵاوى لێ دەکات , وتم بەڵێ ئەى پەروەردگارم.

إذا صليتم علي فقولوا: اللهم صل على محمد النبي الأمي و على آل محمد كما صليت على إبراهيم و على آل إبراهيم و بارك على محمد النبي الأمي و على آل محمد كما باركت على إبراهيم و على آل إبراهيم إنك حميد مجيد.

واتە : پێغەمبەر دەفەرموێت ئەگەر یەکێک ویستى صلاواتم لەسەر بدات ئەوا با بەم شێوەیە صلاواتم لەسەر بدات :اللهم صل على محمد النبي الأمي و على آل محمد كما صليت على إبراهيم و على آل إبراهيم و بارك على محمد النبي الأمي و على آل محمد كما باركت على إبراهيم و على آل إبراهيم إنك حميد مجيد.

بەم شێوەیەش دەبێت :

اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد، اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد .

اللهم صل على محمد وعلى أزواجه وذريته كما صليت على آل إبراهيم وبارك على محمد وعلى أزواجه وذريته كما باركت على آل إبراهيم إنك حميد مجيد.

قال ﷺ :أكثروا الصلاة علي يوم الجمعة و ليلة الجمعة فمن صلى علي صلاة صلى الله عليه عشرا

واتە : لە شەو رۆژى هەینى زۆر صلاواتم لەسەر لێبدەن , هەرکەسێک یەک صلاواتم لەسەر لێبدات خودا دەصلاواتى لەسەر لێدەدات.

عن أبي سعيد ، عن النبي (صلى الله علیه وسلم) ، قال : لا يجلس قوم مجلسا لا يصلون فيه على النبي , إلا كان عليهم حسرة وإن دخلوا الجنة لما يرون من الثواب .

واتە : کەسانێک لە کۆرێکدا دابنیشن و صلاوات بۆمن نەنێرن ئەو کۆڕەیان دەبێتە مایەى پەشیمانى با بچینە بەهەشتیشەوە , کە ئەو هەموو پاداشتە دەبینن.

 

پێشنیارکراو

سه‌د و پازده‌ ( 115 ) پرسیار و وه‌ڵامی شه‌رعی تایبه‌ت به‌ ئافره‌تان

سه‌د و پازده‌ ( 115 ) پرسیار و وه‌ڵامی شه‌رعی تایبه‌ت به‌ ئافره‌تان وەڵام دراونەتەوە …